Un produs Blogger.

Faceți căutări pe acest blog

Categorii

Recent post

Social

FeedReader buttonPersonal BlogsOnline Marketingfree web site traffic and promotion SEO RomaniaBloguri, Bloggeri si CititoriClickLink.ro Stiri

Blog Archive

Persoane interesate

vineri, 6 septembrie 2013

Cristian Cioaca e disperat?

Cristian Cioaca e disperat si nu stie ce sa mai faca pentru a iesi din situatia in care se afla. El i-a cerut ajutorul unui celebru politician pentru a scapa de acuzatia de crima.
Cristian Cioaca este acuzat ca si-a omorat sotia, pe Elodia Ghinescu, care a disparut in 2007. El se afla la inchisoare, insa pledeaza ca nevinovat.
Fostul politist i-a cerut ajutorul lui Vadim Tudor, caruia i-a trimis o scrisoare din penitenciar.
"Am făcut obiectul unei urmăriri penale desfăşurate de organele judiciare cu nerespectarea drepturilor mele legale. Am fost arestat preventiv după o perioadă de peste cinci ani de la începerea urmăririi penale, devenind brusc un pericol concret pentru ordinea publică, fără însă a se justifica niciodată în ce mod aceasta se aplică concret în cazul meu. Am fost condamnat la 22 de ani închisoare în urma unei «mascarade» de cercetări judecătoreşti care a durat trei termene, fiindu-mi respinse toate probele solicitate în apărare nemotivat, printr-o singură frază".
"Pentru perioada pe care o traversăm, dar şi pentru statul de drept care ar trebui să existe în România, consider că toate cele pe care le-am suportat reprezintă un abuz grosolan al drepturilor mele, precum şi o insultă la adresa justiţiei, prin sfidarea scopului procesului penal şi a principiilor dreptului. Adevărul este noţiunea fundamentală a procesului penal în orice stat de drept, dar acesta este eludat în cazul meu. (...) A da valoare probatorie părerilor, presupunerilor, probabilităţilor şi aproximărilor reprezintă o abatere gravă de la normele care generează sistemul de drept şi înfăptuirea justiţiei. Nerespectarea drepturilor mele, consacrate atât prin legea fundamentală a statului, cât şi prin convenţii europene şi universale, are consecinţe deosebit de grave atât în viaţa mea, cât şi în a celor ale căror destine sunt strâns legate de destinul meu (n.r. - mamă, copil, soră etc.). Vă adresez astfel rugămintea de a mă sprijini în orice modalitate posibilă pentru a avea parte de un proces corect, echitabil, în acest fel asigurându-se respectarea legii şi a scopului procesului penal – stabilirea adevărului. Semnat: Cristian Constantin Cioacă", a marturisit Cioaca in scrisoare, scrie Ring.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu