Un produs Blogger.

Faceți căutări pe acest blog

Categorii

Recent post

Social

FeedReader buttonPersonal BlogsOnline Marketingfree web site traffic and promotion SEO RomaniaBloguri, Bloggeri si CititoriClickLink.ro Stiri

Blog Archive

Persoane interesate

vineri, 18 octombrie 2013

Concurs Lay's - Duelul aromelor de sezon

După ce s-au duelat pentru ultimul Lay's din bol, Cabral și Puya au primit câte o parcelă la ferma M&P Agro din judetul Covasna, una dintre fermele partenere PepsiCo de unde provin o parte din cartofii pentru chipsurile Lay's. Acolo, bătălia s-a dat pentru cei mai mari și mai frumoși cartofi, care au devenit ediții limitate Lay's de Sezon.
Cabral recomandă Lay's Ciuperci și smântână, iar misiunea lui va fi să strângă cât mai mulți susținători ai aromei lui preferate în comunitatea Ciupercești. În acelasi timp, Puya își îndeamnă fanii să încerce Lay's Iaurt cu usturoi, și să intre alaturi de el în comunitatea Usturoiești. Primari de seamă ai celor două sate virtuale, amândoi susțin că aroma pe care o recomandă este cea mai bună și invită consumatorii să devină cetățeni cu acte în regulă în Ciupercești sau Usturoiești.
Campania de lansare a celor doua ediții de sezon este suținută și de o promoție pentru consumatori, desfășurată între 18 octombrie - 12 decembrie 2013. După ce încearcă noile Lay's de Sezon, consumatorii sunt invitați să voteze aroma preferată și să înscrie codul promoțional de pe pungă pe www.duellays.ro, pe pagina de Facebook  sau prin SMS. Lay's le oferă premii de colecție în fiecare oră (tricouri, umbrele, traiste, hanorace, mouse, ceasuri - în ediții de Ciupercești sau Usturoiești) și premii săptămânale (creații ale designerului LANA - rochii pentru femei și tricouri pentru bărbați). Iar marele premiu este demn de un ciupercean sau usturoian adevărat: o parcelă de 10.000 de metri pătrați de teren arabil. Regulamentul oficial al campaniei și mai multe infomații sunt disponibile pe www.duellays.ro.
Campania Duelul aromelor de sezon Lay's va fi susținută prin spoturi TV, campanie radio și online, materiale de comunicare în magazine, precum și activități de sampling în super și hypermarkeruri.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu