Un produs Blogger.

Faceți căutări pe acest blog

Categorii

Recent post

Social

FeedReader buttonPersonal BlogsOnline Marketingfree web site traffic and promotion SEO RomaniaBloguri, Bloggeri si CititoriClickLink.ro Stiri

Blog Archive

Persoane interesate

miercuri, 24 aprilie 2013

Silviu Prigoana despre emisiunea Acces Direct

Silviu Prigoana a rezistat doar 40 de minute in emisiunea Simonei Gherghe fara sa isi atace "dusmanca".
Tirul de intrebari al moderatoarei l-a deranjat la un moment dat pe Silviu Prigoana care a avut o iesire rautacioasa la adresa Simonei Gherghe. "E pacat sa faceti o emisiune atat de cretina! Eu nu veneam niciodata aici pentru ca suntem in tabere diferite, ne judecam. Imi bat avocatii mei obrazul ca am venit, dar ce sa fac. Un coleg de-al dumneavoastra s-a rugat de mine ore intregi sa vin si aici. Pana la urma e bine, imi place canapeaua asta. Imi place ca publicul e de partea mea, aplauda mereu la ce spun", a reactionat Silviu Prigoana.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu