Un produs Blogger.

Faceți căutări pe acest blog

Categorii

Recent post

Social

FeedReader buttonPersonal BlogsOnline Marketingfree web site traffic and promotion SEO RomaniaBloguri, Bloggeri si CititoriClickLink.ro Stiri

Blog Archive

Persoane interesate

vineri, 10 mai 2013

Inna nu stie cine era presedintele tari acum patru ani

Inna a fost invitată în emisiunea lui Mihai Gâdea, ”Sinteza zilei”, de la Antena 3, unde a reușit să facă o gafă care cu greu va fi uitată de fani. Aceasta a povestit cum și-a început cariera de cântăreață, dar și faptul că studiile ei universitare nu prea au legătură cu muzica, ci cu politica.

"Am urmat Facultatea de Științe Politice și l-am avut profesor pe domnul Valentin Stan. Știu că aveam de învățat foarte multă istorie, foarte multe date... Așa mi-am dat seama că vreau să urmez altceva”, a declarat Inna la Sinteza zilei.

Gâdea a vrut să-i testeze cunoștințele politicice ale solistei românce îndrăgite în întreaga lume și a întrebat-o cine era președintele țării acum patru ani. Inna a dat un răspuns cât se poate de sincer: ”Habar nu am”, deși ar fi trebuit să știe că pe atunci eram conduși de același Traian Băsescu.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu