Un produs Blogger.

Faceți căutări pe acest blog

Categorii

Recent post

Social

FeedReader buttonPersonal BlogsOnline Marketingfree web site traffic and promotion SEO RomaniaBloguri, Bloggeri si CititoriClickLink.ro Stiri

Blog Archive

Persoane interesate

sâmbătă, 30 martie 2013

Ce i-au facut medicii din romania lui Traistariu?

Cântăreţul Mihai Trăistariu (36 de ani) suferă de calviţie şi îi acuză pe medicii din România că l-au supus unui tratament ineficient şi, pe deasupra, foarte dureros.
Trăistariu, care a repezentat România la Eurovision 2006 cu piesa „Tornero”, susţine că are demult probleme cu căderea părului, iar în urmă cu opt ani a decis să facă un tratament în România. „Am făcut o procedură în România, dar mi-au ciuruit capul cu un burghiu. Şase luni de zile nu am simţit pielea capului, pentru că mi-au secţionat nervii şi am avut dureri insuportabile.
Urmat de echipa lui Cătălin Măruţă, cântăreţul a plecat în Turcia pentru un tratament de specialitate contra calviţiei. „Ce am păţit eu în urmă cu opt ani e o bătaie de joc. Am venit să rezolv problema în Turcia, în România nu s-a putut. Din 250 de fire care mi s-au implantat, s-au prins 11, un smoc în mijloc. Am avut un ghinion teribil cu medicii din România, au făcut experimente pe mine. Nu s-au priceput deloc, au tăiat în carne vie”, a mai spus Trăistariu.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu